fbpx

מדיטציה לזימון זוגיות ומציאת נפש תאומה ואהבת אמת

43 הודעות

  • תודה שחר על מדיטציות נפלאות 🙂
    האם האפקט קיים גם אם נרדמים באמצע?

    • אני תמיד בעד לעשות בעירנות

      יש דברים שאומרים לך שבזמן השינה את ממגנטת, אבל בפועל זה לא תחליף למדיטציות בעירנות
      את יכולה לעשות בנוסף אם אתה רוצה

  • אבקש בבקשה מדיטציה לזוגיות קיימת,ברוך השם זוגיות טובה ,אבל אשמח לחזק אותה

    • מעניין, אעשה אחת כזאת, אבל כנראה לי בקרוב
      כי יש כמה לפניה ברשימה, אבל בסוף זה יהיה
      בינתיים יש סרטונים בנושא

  • איך להפחית מתח ולחץ? התנתקו מכלי התקשורת

    לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אחד מכל שלושה ישראלים חווה לחץ באופן יומיומי. הלחץ נובע מגורמים רבים, כאלו שנובעים מתקופת הקורונה הנוכחית וכאלו שליוו אותנו עוד לפניה, והוא משפיע על כולנו ברמה כזו או אחרת.

    כדי להפחית מהלחץ, משרד הבריאות קורא לאזרחים לשתף אותו ברעיונות להתמודדות עם סטרס בעזרת מענה על שלוש שאלות. התובנות, הרעיונות והמחשבות שהציבור יעלה יעובדו בידי עובדי המשרד ויהוו בסיס לכתיבת תוכנית לאומית להתמודדות עם לחץ ומתח.

    השאלות הן: מה מגביר לחץ ומתח בחיי היומיום שלך? מהם הדברים שמסייעים לך להתמודד עימם? ואלו רעיונות ופתרונות יש לך עבור תוכנית לאומית להתמודדות עם מצבי לחץ ומתח? אבל על כולן יש לי תשובה אחת: התנתקו מכלי התקשורת!

    עצם ההיצמדות האובססיבית לכלי התקשורת מגבירה את המתחים והלחצים. הפילוג והניגוד, הסכסוך והריב הם מרכיבים שמיד מעוררים את תשומת לב הציבור, אלא שכלי התקשורת מנצלים את הקשב לרעה ומשקים אותנו בתמצית הרעל האנושי.

    כל איש תקשורת מתחיל יודע שלרקוד על דם האחר יזניק אותו בטבלת הרייטינג. כל מרואיין שנכנס לאולפן טלוויזיה משחיז מראש את לשונו כדי לדקור את חברי הפאנל ולהרוויח תהילה ופרסום רגעיים, ואלה הופכים כותרות וציוצים שנורים כחץ בלב הציבור ומעוררים בו מתחים מיותרים.

    כלי התקשורת הם שקובעים את האווירה הציבורית הכללית, הם מייצרים את השיח, הם מרימים אחד ומורידים אחר. והיום הם משקפים מאבקים פוליטיים, מרקדים לרגלי טייקונים וקורעים את הציבור לגזרים. אין עניין לטשטש את האמת וחשוב להציג את העובדות לאשורם, אבל לא להטביע חותם אגואיסטי בפרסום מוטה מראש לטובת צד מסוים או מחרחר ריב.

    לכן בדיוק כפי שאנחנו מגוננים על ילדינו ודואגים שלא ייחשפו לתכנים שיזיקו להם, לדוגמאות אלימות ושליליות, כך עלינו לנהוג בנו. לבנות לעצמנו סביבה ראויה, שתיתן לנו תמיכה. לעודד ולחייב כל עובד בעולם התקשורת להיות אחראי להביא את הציבור להרגשה טובה ונינוחה, כמו אימא כלפי ילד. על אחת כמה וכמה היות וכלי התקשורת תלויים בנו, בכספי הציבור, והציבור שרוי בסטרס ודועך אל דכדוך.

    לא צריך לסגור את כלי התקשורת לחלוטין, אלא לסדר אותם מחדש כך שיהיו נכונים ואמיתיים, ידידותיים וענייניים, מגשרים ולא מפלגים. לכן, בראש התוכנית הלאומית להתמודדות עם לחץ ומתח הייתי ממליץ לסגור את כלי התקשורת, אפילו לזמן מה כדי שניווכח בכך בעצמנו, ואז להתחיל למיין מחדש את התוכן המועיל לאווירה וליחסים בציבור, את המסרים שיעצימו את החיבור והקשרים הטובים בין האזרחים, כאלה שיחזקו ויעודדו אותם בזמנים כאלה, שיתנו הרגשה שכולנו פועלים יחד כחלק ממנגנון אחד.

    נשמע הזוי ותלוש מהמציאות? אז נעזוב את המצב עד שנתפכח ונראה שאנחנו חונקים את עצמנו בתוכן שרק מזיק לנו, עד שנפנים שתקשורת טובה היא תקשורת שפועלת לטובת האדם. מתחילה ומסתיימת בטובתו.

    רק כשנפעל עם כוונה לטובת הזולת, יהיה מקום להרחיב את הפעילות התקשורתית ולהדגיש הבדלים ושוני, להביא דעות קיצוניות ומנוגדות, במטרה לאזן ביניהם. להראות שיש מקום לזה ומקום לזה, כי כך קיים הדבר בטבע. אלא שהשאיפה התקשורתית החדשה לא תהיה להביא אותם לזירת קרב כדי לנגוח אחד באחר, ובין לבין להתבדר בפרסומות למוצרים חסרי תועלת, אלא במטרה למצוא נקודה משותפת, עליונה, חדשה, אמצעית, שתכניס לחיבור ולאיזון את הפלוס והמינוס, את הבעד והנגד – שתקשור בערבות הדדית את הדעות החלוקות. כי זו תפקידה של תקשורת בריאה: להאיר על הפשעים, כדי לכסות אותם באהבה.

  • היי שחר,
    כתבת שצריך לבצע את המדיטציה לפחות 3 שבועות, האם פעם אחת ביום או יותר?

    • פעם ביום מספיק בעיני, ואם בא לך ממש לעבוד על הנושא חזק ויש לך זמן מה שהייתי מוסיף זה את המדיטציה על הדימוי עצמי /ביטחון-עצמי / אהבה עצמית
      או מדיטציה להגשמת מטרות

  • מדיטציה נפלאה שחר , אני מאמין שהדרך הטובה זה לצאת מאיזור הנוחות ולכת להכיר להוביל , כבר סמתי לב למישהי והמדיטציה הזאת עוזרת לי מאד לביטחון ולאהבה עצמית , אתה ענק

    • זאת בהחלט הדרך
      ובכלל אנחנו צריכים לעשות שילוב של עבודה פנימית כמו כאן וחיצונית כמו לצאת מאזור הנוחות

  • היי חברים.

    אני יוסף, יזם ומשווק דיגיטלי כ4 שנים,
    בשנים האחרונות לימדתי מאות אנשים איך להפוך את האינסטגרם שלהם לנכס דיגיטלי ולהרוויח ממנו אלפי שקלים בכל חודש.

    אז אם יש לכם עמוד אינסטגרם ואתם רוצים ללמוד לייצר ממנו כסף, אז אתם יותר ממוזמנים לבוא לעמוד האינסטגרם שלי ולשלוח לי הודעה בפרטי.

    חפשו באינסטגרם – מועדון ה5 בבוקר
    מחכה לכם שם 💸

    • באמת?
      ממש באמצע המדיטציה, את בטוחה?
      בכל מקרה הדרך להימנע מזה היא להאזין בספוטיפיי, תכף אשלח קישור
      אשמח להבין אם זה הפרסומת היא באמצע או רק בסוף, כי בעקרון, סימנתי שלא יהיו באמצע סרטונים

  • תודה רבה שחר המקסים, כל כך נהנית להאזין ולהירגע עם המדיטציות שלך. אין כמוך!

  • יופי של מדיטציה. נהנתי מאוד. אלוואי שאמצא זוגיות טובה. ואמיתית הרבה תודה מכל. הלב.

  • שאלה במקרה ואני דתי לדמיין את עצמי לפני החתונה או אחרי כי זה הבדל משמעותי אצלנו?

    • שאלה טובה, התשובה היא שזה לא מאוד מהותי
      לי נראה יותר הגיוני אחרי החתונה, אבל מה שיותר מרגש אותך ואתה מצליח לדמיין באופן יותר מוחשי

    • שמע אני עושה את זה ואני מרגיש מאד חסום בחלק הזה של האהבה כך גם אני מרגיש בדייטים האם יש דרך לפרוץ את המחסום הזה?

    • @שי סלומון בגדול עצם תרגול המדיטציה נועדה לשבור את המחסום, אם החלק של הדקה בהתחלה קשה לך, אז מקסימום תדלג עליו ותתמקד בלדמיין את הזוגיות שאתה רוצה

    • שלום, יש כל כך הרבה מדיטציות בעברית ובאנגלית למציאת זוגיות. השאלה עבור אדם שלא עשה מעולם מדיטציות, איך בוחרים מדיטציה למציאת זוגיות?
      יש מבחר עצום. האם צריך להאזין כל יום? מהי התנוחה? האם יש כיוון מסוים? אודה לך מאוד על תשובתך

  • שחר אני עוקב אחריך כבר הרבה זמן ביוטיוב אני סובל מבעיה גופנית ונפשית שנים אשמח אם תוכל לשוחח איתי תודה

    • היי ישראל, תפנה אליי בפייסבוק ונחשוב מה הדרך שהכי מתאים לעזור לך, כך בחשבון שיש סיכוי גדול שאמליץ לך דווקא על משהו/ מישהו אחר