fbpx

מדיטציית מיינדפולנס של 5 דקות – לרגיעה ושלווה מיידיים

140 הודעות

  • שחר מחר יש לי חיסון של כיתה ח ואני בסטרס של החיים! ובמיוחד שאמרו לי רק היום בערב וזה מחר בבוקר!! מה/איך אתה ממליץ שירד לי הפחד מהחיסון??(זה לא החיסון היחד שאני בסטרס לפני…בכללי זה מפחיד אותי…!)
    אשמח שתענה בהקדם(זה פשוט מחר…)

    • עכשיו יש הרבה לחץ סביב החיסונים של הקורונה, כי מדובר בחיסונים חדשים שבקושי עברו מחקרים, ובנוסף יש ממש כפייה או קרוב לכפייה לקחת אותם ולכן זה מלחיץ הרבה אנשים, במיוחד שהם לא סומכים על הממשלה.
      יחד עם זאת חיסונים שגרתיים של חטיבה מיליונים כבר לקחו וחיו ככה חיים שלמים
      אז אפשר לעשות את ההפרדה
      וזה גם לגיטימי לשאול שאלות ולבקש תשובות
      מצד אחד אין צורך להיות בהיסטריה וחוסר אמון
      מצד שני חשיבה ביקורתית לא מזיקה..

      ותראה זה לא הדבר הכי נעים לקבל זריקה, אבל זה גם לא כזה נורא, זה די בקטנה

  • דווקא בסוף החמש דקות האלה מכל המדיציות/ מיינדפולנס שאני מתרגלת, אני מוצאת את עצמי שלווה מתמיד ובו זמנית עולה בי בכי. בטוחה שזה ממקום טוב 🙂
    תודה!!!

  • בוקר טוב!
    תודה על מתנה ה זות!
    לייק חברותי- 👍👍👍👍
    הצלחה ב ארוץ!
    ב אהבה אלווירה,💥💥💥💥💥❤❤

  • תוכן המדיטציה טוב, חבל שבזמן – לפני ואחרי יש תכנים שלא קשורים למדיטציה ולא מחברים. תודה!

  • כבר שנה נעזר כמעט כל בוקר במדיטציה שלך, והיא הסיפתח הכי טוב שיכול להיות ליום. פשוט אלוף! תודה רבה לך! אתה מעביר הכשרות מיינדפולנס? או משהו אחר שקשור במיינדפולנס?

    • היי שמח לשמוע 🙂
      ולא מעביר הכשרה כזאת
      גם אם תהיה, הפואנטה שלה תהיה בעיקר תרגול
      אין הרבה מה ללמוד על זה, זה תכלס לתרגל
      כמובן כן יש המון דברים קשורים שעליהם יש מה ללמוד

  • היי,שחר אתה עושה את המדיטציות מדהים,דרך אגב תוכל במדיטציות לתת זמן לנשימה ,כי שאני עושה את המדיטציה המודרכת שלך תמיד יוצא לי שאני עדין בשאיפה ואתה כבר במדריך אותי להגיע לנשיפה.

    • היי, תבדוק את המדיטציה האחרונה שהעליתי השבוע אתה ממש תתחבר אליה בול מה שביקשת

    • @שחר כהן הי שחר, ראשית על המדיטציות המצויינות שלך. איזו מדיטציה קצרה תוכל להציע לי לשינה ולחשיבה חיובית? אני מוצאת את עצמי מתהפכת במיטה עד השעות הקטנות בגלל מחשבות מטרידות. תודה לך. אני עושה את המיינדפולנס של 5 הדקות בכל יום. תודה רבה👌👍

    • @שחר כהן הי שחר אשמח שתמליץ על מדיטציות קצרות נוספות, בריאות, רגיעה , חשיבה, אימון המוח. תודה לך. מגי

    • @מרי שחר
      בבקשה מדיטציה קצרה לחשיבה חיובית

      אם כי לשינה רוב האנשים מעדיפים משהו ארוך יותר
      לדוגמה

  • תודה רבה!! אני מתרגלת את המדיטציה הזו בערך שבוע וזה ממש כיף:) יש לי שאלה, זה משנה באיזו שעה אני עושה את המדיטציה(אם רק קמתי או שכבר מאוחר בערב)? ואם כן, מה השעה המומלצת? כנ"ל לגבי מדיטציות אחרות

    • מתי שנוח לך במיוחד מדיטציה כזו קצרה
      לרוב האנשים יותר קל לתרגל בבוקר כשעירניים ומרוכזים יותר
      אבל באמת שמה שנוח לך זה טוב

  • החלום זה להגיע בלייב למדיטציות שלך הקול היחיד שמרגיע אותי פשוט קסםםםם תודההה

    • תודה לך 🙂 ועוד אעשה אירועים, הקורונה תחלוף יום אחד
      איך את אישית הכי היית רוצה
      1. במסגרת קורס עיוני כמו NLP שגם משולבות בו מדיטציות.
      2. במסגרת סדנת סופ"ש שהיא באווירה מידטטיבית יותר.
      3. פשוט לעשות מפגש של שעה עם הסבר קצר, מדיטציה ומענה לשאלות.
      4. פשוט לייב בזום.

  • רוצים להפחית מתח ולחץ? התנתקו מכלי התקשורת

    לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אחד מכל שלושה ישראלים חווה לחץ באופן יומיומי. הלחץ נובע מגורמים רבים, כאלו שנובעים מתקופת הקורונה הנוכחית וכאלו שליוו אותנו עוד לפניה, והוא משפיע על כולנו ברמה כזו או אחרת.

    כדי להפחית מהלחץ, משרד הבריאות קורא לאזרחים לשתף אותו ברעיונות להתמודדות עם סטרס בעזרת מענה על שלוש שאלות. התובנות, הרעיונות והמחשבות שהציבור יעלה יעובדו בידי עובדי המשרד ויהוו בסיס לכתיבת תוכנית לאומית להתמודדות עם לחץ ומתח.

    השאלות הן: מה מגביר לחץ ומתח בחיי היומיום שלך? מהם הדברים שמסייעים לך להתמודד עימם? ואלו רעיונות ופתרונות יש לך עבור תוכנית לאומית להתמודדות עם מצבי לחץ ומתח? אבל על כולן יש לי תשובה אחת: התנתקו מכלי התקשורת!

    עצם ההיצמדות האובססיבית לכלי התקשורת מגבירה את המתחים והלחצים. הפילוג והניגוד, הסכסוך והריב הם מרכיבים שמיד מעוררים את תשומת לב הציבור, אלא שכלי התקשורת מנצלים את הקשב לרעה ומשקים אותנו בתמצית הרעל האנושי.

    כל איש תקשורת מתחיל יודע שלרקוד על דם האחר יזניק אותו בטבלת הרייטינג. כל מרואיין שנכנס לאולפן טלוויזיה משחיז מראש את לשונו כדי לדקור את חברי הפאנל ולהרוויח תהילה ופרסום רגעיים, ואלה הופכים כותרות וציוצים שנורים כחץ בלב הציבור ומעוררים בו מתחים מיותרים.

    כלי התקשורת הם שקובעים את האווירה הציבורית הכללית, הם מייצרים את השיח, הם מרימים אחד ומורידים אחר. והיום הם משקפים מאבקים פוליטיים, מרקדים לרגלי טייקונים וקורעים את הציבור לגזרים. אין עניין לטשטש את האמת וחשוב להציג את העובדות לאשורם, אבל לא להטביע חותם אגואיסטי בפרסום מוטה מראש לטובת צד מסוים או מחרחר ריב.

    לכן בדיוק כפי שאנחנו מגוננים על ילדינו ודואגים שלא ייחשפו לתכנים שיזיקו להם, לדוגמאות אלימות ושליליות, כך עלינו לנהוג בנו. לבנות לעצמנו סביבה ראויה, שתיתן לנו תמיכה. לעודד ולחייב כל עובד בעולם התקשורת להיות אחראי להביא את הציבור להרגשה טובה ונינוחה, כמו אימא כלפי ילד. על אחת כמה וכמה היות וכלי התקשורת תלויים בנו, בכספי הציבור, והציבור שרוי בסטרס ודועך אל דכדוך.

    לא צריך לסגור את כלי התקשורת לחלוטין, אלא לסדר אותם מחדש כך שיהיו נכונים ואמיתיים, ידידותיים וענייניים, מגשרים ולא מפלגים. לכן, בראש התוכנית הלאומית להתמודדות עם לחץ ומתח הייתי ממליץ לסגור את כלי התקשורת, אפילו לזמן מה כדי שניווכח בכך בעצמנו, ואז להתחיל למיין מחדש את התוכן המועיל לאווירה וליחסים בציבור, את המסרים שיעצימו את החיבור והקשרים הטובים בין האזרחים, כאלה שיחזקו ויעודדו אותם בזמנים כאלה, שיתנו הרגשה שכולנו פועלים יחד כחלק ממנגנון אחד.

    נשמע הזוי ותלוש מהמציאות? אז נעזוב את המצב עד שנתפכח ונראה שאנחנו חונקים את עצמנו בתוכן שרק מזיק לנו, עד שנפנים שתקשורת טובה היא תקשורת שפועלת לטובת האדם. מתחילה ומסתיימת בטובתו.

    רק כשנפעל עם כוונה לטובת הזולת, יהיה מקום להרחיב את הפעילות התקשורתית ולהדגיש הבדלים ושוני, להביא דעות קיצוניות ומנוגדות, במטרה לאזן ביניהם. להראות שיש מקום לזה ומקום לזה, כי כך קיים הדבר בטבע. אלא שהשאיפה התקשורתית החדשה לא תהיה להביא אותם לזירת קרב כדי לנגוח אחד באחר, ובין לבין להתבדר בפרסומות למוצרים חסרי תועלת, אלא במטרה למצוא נקודה משותפת, עליונה, חדשה, אמצעית, שתכניס לחיבור ולאיזון את הפלוס והמינוס, את הבעד והנגד – שתקשור בערבות הדדית את הדעות החלוקות. כי זו תפקידה של תקשורת בריאה: להאיר על הפשעים, כדי לכסות אותם באהבה.

  • תבורך שחר היקר 🌹 תודה על הנתינה שלך🙏
    מאחלת לך שמחה ובריאות אין סופיים 🌸

  • אני טיפוס עם בעיות קשב ו אני מבצעת את המדיטציה שלך לשינה כבר חודשיים וזה מאוד עוזר. היום הצעתי את המדיטציה של 5 דקות וזה עזר מאוד. תודה שחר.

  • עוצמתי ועושה פלאים, במיוחד שזה קצר ומדויק ככה, הקול שלך מרגיע, וזה מכניס את הגוף לרגיעה ואיזון נעימים, תודה

  • ביחד ולחוד

    אמריקה שסועה וזו רק ההתחלה. ההתנגשות והקוטביות שמתעצמות בה מיום ליום מעמידות את שני המחנות זה נגד זה, ימין ושמאל. ולא רק באמריקה העצבים רופפים, אלא ההתגוששות והניגודיות מתגלות היום ברוב המשטרים ובין אזרחי העמים. הפילוג חודר היום אפילו לחיי המשפחה. ההבדלים גדלים, ומחלקים את בני האדם לשני צדדים עוינים מאוד.

    לפי חכמת הקבלה, ההתפתחות האנושית מאופיינת ברצון הולך ותופח, רצון לקבל הנאה שעם הזמן תופס צורה אגואיסטית על חשבון האחר. הגישה הזאת מביאה את האדם להתרכז בעצמו יותר, ומכאן מתפצלות דעותיהם של בני האדם כמו שני שבילים שמתרחקים ולעולם לא ייפגשו.

    אמריקה היא דוגמה קיצונית לכך, ולכן נוח לצפות בה ולראות בבירור לאן עתיד העולם להגיע. היא בנויה כמעין בבל מודרנית, מורכבת בערבוביה מכל הדתות האמונות והדעות, ולכן היא מפותחת מאוד ומפולגת באופן מיוחד. אבל המצב הקוטבי הזה כבר נמצא סמוי אפילו ברוסיה ובסין. יש בהן שליטים שמחזיקים קצר את העם, אבל גם זמנם אוזל. בסופו של דבר, כל העולם יתפלג לשני צדדים שעומדים זה מול זה, ללא מטרה משותפת שתקשור ביניהם.

    זה יתבטא בכל תחום: באקולוגיה, בחימוש, ביחס למשפחה, למין, למזון, לבעלי חיים. במקום להתקרב זה לזה ולהבין האחד את השני – כמו שחשבנו שיקרה כאות להתפתחות המין האנושי, בעל השכל המפותח, הרגש האנין והניסיון העשיר – ההפך קורה. ככל שהעולם יוסיף ויתקדם, הוא רק יהיה שסוע יותר, עד שהשנאה, הדחייה וחוסר הנכונות להגיע להבנה הדדית, יגיעו לשלמות.

    למה התהליך כל כך הפוך מהשכל האנושי הישר? מכיוון שהוא לא נובע מהשכל האנושי הישר. הוא נקבע ומגיע ממעמקי הטבע העגול. כוח הטבע מעורר בחברה האנושית את החלוקה המובהקת הזאת לימין ולשמאל, מפלג שווה בשווה, עד שכמו באמריקה של ימינו אנחנו מתפלאים: איך זה יכול להיות? מיליונים מצד אחד, מיליונים מצד שני, ומספר בודד של קולות יכריע מי יהיה הנשיא הבא? עם כל הכבוד לבחירות הדמוקרטיות, אף מנהיג אינו כלול משני הצדדים, אף מנהיג לא יכול לעמוד בלב העם, בין שני המחנות, ולהבטיח כמו שנהוג בסיסמאות הבחירות: "אני המנהיג של כולם".

    הטבע יגלה וידגיש שני קווים מובהקים בחברה המודרנית, שני קווים שלא מסוגלים להגיע לפשרה, הסכמה, שלא לדבר על חיבור ואהבה. וככל שהעולם יתקרב למצב של חוסר מוצא, דווקא אנחנו, עם ישראל, נמצא את עצמנו במרכז העניינים, תחת מבטו החודר של העולם. מבפנים תעלה באומות העולם האשמה כלפינו, בפירוד ביניהם.

    כך יתייצב העולם: מפוצל לימין ולשמאל בכל הרבדים – ובאמצע ישראל, אלה שאשמים בזה שמיליארדים על מיליארדים לא יכולים להתקשר. הזוי, מוזר, לא מובן, לא מתקבל על הדעת, אבל זה מה שיהיה. כך כתוב. אז נילחץ אל הקיר ולא תישאר לנו ברירה אלא לגלות סופסוף מי אנחנו עַם ישראל, מה ייעודנו, מה תפקידנו, בשביל מה אנחנו כאן.

    האומה הישראלית הותקנה כמעבר, ובאותו שיעור שנתחבר בינינו מעל ההבדלים, כך נפיץ אור לגויים, כך נעורר כוח של חיבור ואהבה, כך נמשוך לעולם כוח עליון שיחבר מעל ההבדלים, כמו שכתוב: "עושה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו". זה תהליך בהתהוות, הוא יכול לקחת עוד שנים, אבל צריך כבר היום להתחיל לשמוע אותו, לתת לו לטפטף ללב ולהמטיר לתודעה. ככל שניערך מהר יותר לקראתו, כך הדרך תהיה נוחה וטובה לכולנו.

  • היי שחר,
    קודם כל רוצה להגיד תודה על התוכן. עוזר מאוד שצריך.
    בנוסף, יש לי שאלה – שאתה אומר בסרטון – מקדו מודעות בבטן/שוקיים/ירכיים וכו..״ למה הכוונה?

    תודה!

  • שחר, אני לראשונה בחיים מנסה ואין לי סבלנות אז מדיטציה קצרה בעיברית זה בדיוק מה שרציתי.

    אז קודם כל תודה!

    שנית – האם צריך להיות בתנוחה מסוימת בשביל זה? היום סתם ישבתי על כיסא העבודה הארגנונומי והמרופד שלי והנחתי ידיים על הידיות.

    • לשבת על כיסא נוח זה מעולה
      ושמח שבעזרת המדיטציה הזו אתה נכנס אל העולם המופלא הזה

  • תודה
    אתה מקסים ומשדר שבאמת אתה רוצה לחלוק אתנו את התובנות של ההרפיה ואת השקט והאנרגיה (כן הולך ביחד) שהיא צופנת בה
    אני מתרגלת כל יום
    והשינוי נפלא

  • שלום, כשאתה מדבר על התמקדות בחלק מסויים ואז הרפיה, צריך להמשיך נשימות תוך כדי? או שהנשימות הן רק להתחלה?

    • אין צורך להמשיך להתמקד בנשימות,
      כמובן הנשימות ימשיכו מעצמן כמו שמתרחש במשך היום כולו,
      אבל זה לא צריך להיות נשימות עמוקות, הפוקוס עובר אל התחושות בגוף

  • מה הכוונה ללהרפות את הגוף
    בזמן המדיטציה אני מרגיש את כל הגוף שלי מכווץ הגב כואב גם והצוואר כי אני לא רגיל כל כך..אני משתדל לשבת ישר אם אני לא אשב ישר הלך הפואנטה של המדיטציה מצד שני זה טיפה לא נוח

    • היי, אכן מאתגר לשבת עם גב זקוף, באופן אישי אני התחלתי לתרגל מדיטציה בצורה יום יומית בגיל 19, ולמרות שזה גיל שהוא שיא הבריאות והכוח, והייתי גם בכושר טוב מאוד וגמישות, היה לי מאוד קשה בהתחלה, לקח לי שלוש שנים של חמש פעמים בשבוע יוגה כדי לשבת בצורה נוחה, וזה עדיין מאתגר לפעמים , ועשיתי את זה בתקופה שהגוף בשיאו.
      אז אל תרגישי רע עם עצמך זה לוקח הרבה זמן, אבל זה שווה את זה.
      בינתיים אפשר לעשות בשכיבה, או על כסא נוח, או לעשות חמש דקות עם גב זקוף ואז לעבור לשכיבה, תמצאי את מה שנוח לך זה הכי חשוב.
      אבל לטווח הארוך ולמען הבריאות שלך, גם תוודאי שאת כל יום מתקדמת ותתרגלי יוגה 🙂

    • @שחר כהן עשיתי היום מדיטציה של 25 דקות וב20 דקות האחרונות בערך הייתי צריך טיפה להישען טיפה אחורה.. מרוב כאבים וחוסר נוחות ואז חזרתי לשבת זקוף..גם הזעתי מאוד ואני בכושר די טוב בגיל 21.. פשוט לא גמיש. אחרי המדיטציה הרשתי מאוד טוב אבל, רגוע.. אני אנסה באמת לעשות תרגילי יוגה.. תודה רבה.

    • @RutDogs אה אם עשית 20 דקות אתה במצב מצוין
      פשוט תעשה כמה שאתה יכול שאתה מרגיש שקשה תשען וככה תתחזק
      גם אם זה יקח שנה לא יקרה כלום, יש לך עוד הרבה שנים לתרגל מדיטציה 🙂

  • תודה שחר, מדיטציה מדהימה. האם אפשר כל יום בבוקר לעשות מדיטציה אחרת? נגיד: אנרגיות חיוביות, שלווה ורוגע, דימוי עצמי… תודה!

    • היי תמי תודה
      וכן אפשר כל יום מדיטציה אחרת, אם כי אני ממליץ לקחת כמה מדיטציות שאת אוהבת ולהתמיד איתם
      כי כשאת עושה מדיטציות שאת כבר מכירה וחוזרת עליהם, את יודעת למה לצפות, ואז את לא צריכה להיות מרוכזת בלהבין מה הולך לקרות ויכולה להיות מרוכזת במדיטציה עצמה

      בקיצור ברגע שמצאת מדיטציה שאת אוהבת מומלץ לחזור עליה הרבה
      לא חייב ברצף אבל כן לחזור עליה ולא לשנות כל יום

      ויש לך חיים שלמים שכדאי לתרגל מדיטציה, אז זה נפלא אם יש הרבה שאת אוהבת 🙂

  • תודה רבה על הסרטונים המדהימים בכל הסרטונים ראיתי שאתה אומר להוציא אויר לאט אם אני מוציא אותו מהר זה מעכב ?לפחות 5-6 פעמים ממש קשה לי לעצור את האויר לאט אחכ כבר זה אפשרי מבחינתי השאלה אם זה מעכב במשהו

    • כשמוציאים את האוויר לאט יש אפקט מרגיע, מאמין שאסביר על זה בהזדמנות, בכל מקרה, זה לא חובה, זה רק משהו שיכול לעזור בתחילת המדיטציה להיכנס לריכוז

  • הי שחר תודה על המדיטציה המדהימה הזו🙏✨💜 יש לך עוד סרטונים של מיינדפולנס?

    • תודה! שמח שאהבת 🙂
      וכן יש לי עוד, במיוחד השתיים האלו

      האחרות כבר משלבות יותר ויזואליזציה ודמיון מודרך שזה גם נפלא ומועיל
      אם את מחפשת דברים שהם יותר מיינדפולנס, אז השתיים הכי קרובות להגדרה

    • יש לי שאלה שחר? אני נוהג להרדם קבוע עם מדיטציה ותוך כמה דקות נרדם…מה מידת האפקטיביות לדעתך?

    • @amir zur
      קודם כל, אם זה עוזר לך להירדם זה נפלא וזה טוב וזה בטח דרך טובה להירדם בה
      וזה כבר משהו שתורם בפני עצמו

      עכשיו לגבי האפקטיביות של המדיטציה, אז במקרה של מדיטציה כזאת של חמש דקות, זה מפיק את הרוב, כי היא גם ככה קצרה, וגם ככה המטרה שלה היא להירגע, ואם אתה נרדם סימן שהגעת לזה

      לגבי מדיטציות יותר מורכבות, כמו כאלו של אהבה עצמית/ ריפוי / ביטחון עצמי ועוד
      מדיטציות שהן קצת ארוכות יותר, אז זה לא יפיק את התועלת שלהם אם אתה ישן.

      דיברתי על זה בעבר, שממחקרים שאני קראתי
      אין ממש תועלת לשים מוזיקה או מדיטציות בזמן השינה
      זה בעיקר נשמע מפתה וקסום להאמין בזה
      וזה כמובן מאוד טוב למי שמייצר את הסרטונים האלו, כי זה מביא לו כמויות אדירות של חשיפה
      (אנשים פשוט שמים את זה ברקע במשך שעות של שינה)
      אבל ברמת התוצאה האפקט של זה נמוך ממה שהבנתי

      אז בשורה התחתונה אם לסכם
      אתה בהחלט יכול להמשיך ולהירדם עם המדיטציות האלו, זו אחלה דרך להירדם, וזה בטח אנרגיות טובות לקראת השינה.
      יחד עם זאת, כדי להפיק את המקסימום, במיוחד מהמדיטציות היותר מורכבות שמכילות דמיון מודרך, ההמלצה היא לעשות אותם בבוקר, שאתה עירני

      אז נראה לי שפתרון טוב יהיה לעשות את זאת שהיא קצרה בלילה, רק כדי להרפות ולהיכנס למוד של שלווה
      ובבוקר אפשר לעשות אחת אורכה יותר עם יותר אלמנטים מודרכים.

    • חשוב לי לציין בנוגע למה שאמרתי על לשמוע מוזיקות ומדיטציות בזמן השינה,
      אני גם לא חושב שזה מזיק
      וכן יש כאלו שאומרים שזה מועיל
      אז אם זה נעים לך, אין עם זה בעיה
      ויכול להיות שיש בזה מידה של תועלת.
      בכל מקרה התועלת המירבית היא לתרגל בריכוז

  • שחר זה בסדר לעשות כמה סוגי מדיטציות ? מדיטציה אחרי מדיטציה ? או שהמוח מתבלבל

    • אפשרי,
      אבל אם יש לך נגיד עשרים דקות רצופות, אז עדיף שתיקח מדיטציה של 20 דקות במקום 4 של חמש

      אבל זה לא קריטי, העיקר שאתה עושה מאמץ לשמור על ריכוז ושאתה לא מתיש את עצמך

      ואם אתה עושה בזמנים שונים ביום, אז זה בכלל לא משנה לעשות מדיטציות שונות

  • בקושי שומעים אותך לוחשששששש…. וכשצריך לחדד את השמיעה, אי אפשר להתרכז בנשימות ולהרפות

  • היי שחר, תודה על הסרטונים שלך👍🏽.
    יש לי שאלה, אני יכול להוסיף לזה עוד מדיטציה(סרטון אחר של 10 דקות) לעשות 2 מדיטציות שונות כל יום?
    או שאני צריך להמתקד על המדיטציה הזו רק במשך 30 יום ואז להתקדם?

    • בטח שאפשר
      מה שכן אם יש לך 15 דקות רצוף, עדיף לעשות מדיטציה של 15 דקות
      אם יש לך חמש ואז עשר
      אז תעשה כמו שאמרת

  • בבקשה תעיפו את הנודניק בסוף שמזיין
    את המוח על איך לעשות כסף זה הרס הכל

    • זה לא בשליטתי מה מופיע שם, אבל אם אתה רוצה בלי פרסומות, אתה יכול להאזין בסופטיפי או אפל פודקאסט
      חפש: פסיכולוגיה, מדיטציות & NLP

  • היי שחר זה מעולה. יש אפשרות להוסיף סרטון המשך של יותר מ-5 דקות למתקדמים שכברו עברו את 30 הימים?

    • לא לסרטון הזה ספציפי, אבל כן יש הרבה מדיטציות אחרות שהן ארוכות ומתקדמות יותר והם נמצאות בקישור הבא :

      ויש גם ממש מדיטציות דומות לזאת
      חפש את
      מדיטציה להרפיה
      ומדיטציה לאיזון קצב הלב

  • אחלה מדיטציה חסר לי באופן אישי שלב ההתעוררות ופתיחת עיניים

    • ממליץ לך להיכנס לערוץ
      יש פלייליסט של מדיטציות שרובן יותר ארוכות ואז יש יותר זמן להתעוררות
      זאת מדיטציה בחמש דקות
      שזה יתרון שהיא קצרה אבל גם חיסרון מסוים